הבלוג שלנו

3 שיטות

לשיווק ממוקד יש סיכוי הרבה יותר גבוה לפגוע במטרה ולגרום ללקוחות לבחור בכם. אם תנסו למכור לכולם תזרקו כסף לפח ותבזבזו הרבה אנרגיה לחינם. 
אתן לכם דוגמה, אם קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב תרצה למכור יותר חולצות, באיזה סוג של קמפיין לדעתכם הם יצליחו להשיג את המטרה: קמפיין שפונה לכל חובבי הספורט או קמפיין שפונה לקהל האוהדים שלהם?

ישנם פרמטרים רבים שיעזרו לכם לבנות פרופיל של הלקוח האידאלי להצעה שלכם, לפני שאתם יוצאים לדרך עם קמפיין אתם חייבים לבצע חקר קהל מעמיק על מנת להבין מיהו הקהל שהשירות שלכם נותן לו את הפתרון הטוב ביותר לבעיה שלו. 

באופן זה ניתן למקד את השיווק לאותו קהל ספציפי וכך ליצור חיבור והזדהות עם הלקוחות הפוטנציאלים. לשם המחשה נניח שהייתם רוצים לקחת הלוואה לרכישת רכב, איזה מודעה הייתה מעניינת אתכם יותר, 
מודעה שמפרסמת "הלוואה בתנאים מיוחדים", או כזו שאומרת "הלוואה מיוחדת לרכישת רכב בתנאים מיוחדים". 

כך הדבר בשיווק לעורכי דין. מודעה כדוגמת "משרדנו מתמחה ב-1,2,3,4" תשיג תוצאות פחות טובות מאשר "משרדנו מתמחה בהליכי פש"ר".

שתפו

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

רוצה להגדיל את ההכנסות בעסק?

הכנתי עבורך הצעה מיוחדת

מאמרים נוספים

טסט

לשיווק ממוקד יש סיכוי הרבה יותר גבוה לפגוע במטרה ולגרום ללקוחות לבחור בכם. אם תנסו למכור לכולם תזרקו כסף לפח ותבזבזו הרבה אנרגיה לחינם. אתן לכם דוגמה,

3 שיטות

לשיווק ממוקד יש סיכוי הרבה יותר גבוה לפגוע במטרה ולגרום ללקוחות לבחור בכם. אם תנסו למכור לכולם תזרקו כסף לפח ותבזבזו הרבה אנרגיה לחינם. אתן לכם דוגמה,